Saturday, November 01, 2008

Just let me die...


Halloween ja. Massa alkohol, och då menar jag massa, jag drack nog för mer än jag sålde..haha.. Jag var överhuvudtaget väldigt lat igår, skuttade mest runt i min sk. sjuksyster mundering :D

Sen i två timmar satt jag med två killar, vars deras flickvänner precis gått, eller ja den enas flickvän iaf. Och yes, all boys are the same...

Ja, en kul kväll, minst sagt :D Våra strumpbyxor och hotpants uppväckte reaktioner bland unga som gamla..haha... Well, Johanna var väldigt nöjd med våra slutty munderingar :P
V: Jag ska ha ihop det med honom. Han kan få följa med idag.
E: Vad tror du hans föräldrar säger om det.
V: Vad bryr jag mig om hans föräldrar, det är inte de jag vill ha ihop det med :P

Första delen av fotona nedan :P







Vad gjorde ni på Halloween? Vad var ni utklädda till?
puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

Fan vad heta bilder!Grr;)
Älskar ditt hår du passade grymt bra i det.Bara sett dig med platt tror jag hehe.Hela du var iofs snygg:)

Anonymous said...

Tackar bara för bilderna...
Vad skulle jag göra utan dig. Jossan törs ju inte lägga upp bilderna....

Vicky M said...

tack gumman! :)