Saturday, January 08, 2011

Plastikkirurgi i Szczecin - Del II


Jag fick hem en postavi om ett REK-brev, så jag hämtade ut det. Det var från en advokatfirma i Polen. Nu har kliniken där jag skulle ha min OP i december (läs hela storyn HÄR) skickat in det till sin advokat gällande bloggposten jag skrev. Kortfattat skriver de att de kräver att jag plockar bort mitt inlägg och skriver en offentlig ursäkt till kliniken och läkaren på bloggen, där jag framför att det jag skrev i mitt inlägg var osanning. URSÄKTA, SKOJAR NI?!?!

Är de helt dumma i huvudet? Brevet jag fick är på 3 sidor, men en massa lögner i gällande omständigheterna, gällande att jag hade chansen att ha en konsultation innan, att min vikt och BMI var angiven innan, att jag skulle ha varit i kontakt med en plastikkirurg i Sverige först (???) och det gällande fettsugning av magen?!?! (magen har det aldrig varit tal om, jag har en relativt platt mage för min vikt) osv. Jag tycker brevet är skrattretande, lögnerna de försöker ta till för att förmodligen skrämma mig för att ta bort mitt skrivna inlägg och skulle jag ens överväga att ta bort mitt inlägg, vad skulle det säga om min intregitet? Jag skrev sanningen, hur allt gick till från min, d.v.s. patientens, sida och det är inget som jag tänker plocka bort. Jag vill inte att någon annan ska behöva gå igenom något så psykiskt påfrestande som en OP faktiskt är och bli behandlad så pass dåligt som jag blev. Så funderar ni på att göra ett plastikkirurgiskt ingrepp i SzczecinMediConsult hos Dr. Beata Marszalek, tycker jag att ni ska läsa min story innan, för det är inget som jag hade rekommenderat någon. Läs min berättelse här: http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/12/plastikkirurg-i-szczecin-polen.html


xoxo,
Vicky

4 comments:

Anonymous said...

Co ty kombinujesz?

Vicky M said...

nic nie kombinuje :)

Ingrid said...

hahaha dom är ju dumma i huvudet! stäm tillbaka dom jävlarna för kränkning!

Linn - Norge said...

Så idiotisk. Ikke ta bort innlegget, for all del. Folk har rett til å vite hva de går til.