Sunday, August 14, 2011

Hårt mot hårt

Tillbaka i Sverige nu som sagt och det blir dags med en hård diet och träning fr.o.m. imorgon. Träning 5-6 dagar i veckan, minst 2 timmar och de kommande 2 veckorna kör jag på Turbodieten igen på max 800kcal om dagen.

När det gäller mig så behöver jag ordentlig motivation och jag måste se resultat. Jag vet att det heter "långsam och stadig vinner loppet", men jag funkar inte så, jag behöver mer än 0,5kg/vecka för att jag ska tycka att uppoffringarna man får göra är värda det hela.

Min motivation är resultatet och jag gör det mesta för mig själv, fast jag vet att många behöver någon att göra det för. Vi måste alla sätta delmål, utan delmål kommer man inte till sitt slutmål.

S
kulle jag välja, så är slutmålet Victoria Beckham, eller Victoria´s Angel´s Alessandra Ambrosio

Jag tycker dessa två tjejer, även att tillägga
Gisele Bündchen är det snyggaste som finns på var planet, speciellt när det gäller deras kroppar, to die for. Men det är hard work bakom dessa resultat, dag in och dag ut. Frågan är om man är villig att lägga ner så mycket? Är du?

Vad är er motivation?

xoxo,
Vicky

No comments: