Friday, August 03, 2012

Aldrig mera Ryan Air

Sist jag flög med Ryan Air höll jag på att missa mitt förbindelseflyg (såklart inget som RA skulle bry sig om om det hände). Men det var jue många år sedan så tänkte ge det en ny chans med mitt flyg hem från London, skulle jue landa i Malmö och en bra tid osv. 

För det första ligger Stansted åt helvete som flygplats att ta sig till från London. 300kr kostade en tåg-tube-tube-tåg färd. Sen var såklart allt försenat och när tåget väl var framme så öppnades inte dörrarna vilket resulterade i att jag kom sent till check-in:en, eller typ precis 40 min innan, men då säger tjejen att jag inte kan checka in väkan för gaten är stängt. Så jag får ta med min stora resväska som handbaggage, betala 100kr extra för att gå i fast-tracken och eftersom den blir tagen som handbaggae så får jag inte ha något över 100ml, så fick slänga produkter för över 1000kr i papperskorgen och springa som en galning med två väskor över hela terminalen... Sen är planet hur som helt 1h sent... HATA RYAN AIR! Never again säger jag.

Ni ska få updates från London nu allt eftersom. Nedan är några foton och en video från när vi först kom till vårt tallship Joanna Saturna.

 xoxo, 
Vicky

No comments: